Word jij de vaste gesprekspartner voor een aantal van onze klanten? Ben jij enthousiast, proactief, ondernemend en heb je een sterk trackrecord in relatiebeheer? Wil je een essentiële rol spelen in het vergroten van de integriteit bij onze klanten en in het verder uitbouwen van onze dienstverlening? Dan is dit dé functie voor de volgende stap in jouw carrière.

Ken je iemand die bij ons zou moeten werken? Share!

Herken jij je in deze vacature?

Solliciteer nu

Bekijk wie er uit jouw netwerk bij Partner in Compliance werkt

Bekijk het op LinkedIn

Herken jij je in deze vacature?

Wat ga je doen?

Als accountmanager ligt jouw focus op het onderhouden van de relatie met een aantal van onze klanten. Klanten uit de financiële dienstverlening en daarbuiten, zoals corporates, goededoelenorganisaties en de overheid, bijvoorbeeld gemeentes of het ministerie van Financiën. Je kent je klanten door en door en je bouwt aan wederzijds respect. Je zorgt ervoor dat de klanten een juist beeld hebben van wat wij hen kunnen bieden.

Je weet wat er speelt bij jouw klanten en wijst proactief op relevante ontwikkelingen in wet- en regelgeving. Je ziet kansen en je biedt hulp waar nodig. Denk aan het bieden van een kennisevent of een gesprek met een van onze consultants. Hoe leuk is het om je klanten te kunnen verrassen en ontzorgen op het brede gebied van compliance en hiermee hun loyaliteit te vergroten?

Lopen er projecten bij jouw klant? Dan heb jij de regie. Naast het monitoren van de planning is een van jouw prioriteiten het zorgen voor de optimale match bij de klant: de juiste mensen, met de juiste competenties en kennis op de juiste plek. Je schakelt hiervoor met onze teams People Development/HR en Recruitment.

Kort gezegd: jij bent het gezicht van Partner in Compliance bij jouw klanten. Je straalt onze merkwaarden uit en bouwt mee aan ons merk en onze omzetgroei.

Waar kom je te werken?

Wij bij Partner in Compliance hebben een passie voor compliance. Wij zijn de grootste kennisinhoudelijke compliance partner binnen Nederland en specialist op het gebied van klantintegriteit. Met ons team van zo’n 150 gedreven professionals hebben we al veel klanten mogen helpen de integriteit te vergroten, van MKB tot beursgenoteerde corporates, van banken tot vermogensbeheerders en van pensioenfondsen tot toezichthouders. Wij geven advies, voeren projecten uit, leveren een externe compliance officer en geven opleidingen. Dit doen we pragmatisch en hands-on. Vanuit onze vestigingen in Amstelveen en op Curaçao.

We zijn een jonge, groeiende en informele organisatie, die volop in beweging is. Met enthousiaste en ambitieuze mensen. We hechten aan een duurzame relatie met onze klanten én met onze mensen. Onze mensen zíjn Partner in Compliance.

Wie ben jij?

Ben je klantgericht? Ligt jouw passie in het bouwen aan een langdurige relatie met klanten?  Ben je persoonlijk in je contacten, tactvol en doortastend? Past het werken voor diverse klanten bij jou?

Herken je jezelf daarnaast in de volgende kenmerken? Dan zijn we op zoek naar jou.

  • Je hebt een afgeronde universitaire of HBO-opleiding of een aantoonbaar bachelor werkniveau.
  • Heb je een netwerk in de financiële dienstverlening? Dan is dat een pré.
  • Je hebt een aantal jaren ervaring als accountmanager.
  • Je bent proactief en bewezen commercieel succesvol.
  • Je bent een teamplayer, zoekt van nature de samenwerking met klanten en collega’s om de beste oplossing te bieden.
  • Je staat sterk in je schoenen, je bent een krachtige en overtuigende gesprekspartner voor je klanten en collega’s en daarnaast een goede relatiebeheerder.
  • Je hebt aantoonbare interesse in en affiniteit met compliance en integriteit.
  • Je bent verbaal en schriftelijk sterk in Nederlands en Engels.
  • Je hecht geen waarde aan hiërarchie. Je past in een informele organisatie.
  • Je voelt je sterk verantwoordelijk voor het gezamenlijke doel.

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende functie en werkomgeving. Je krijgt een portefeuille met een grote diversiteit aan klanten. Je gaat deel uitmaken van een succesvolle, groeiende organisatie die werkt in het maatschappelijk zeer relevante werkveld van compliance. Je kunt een essentiële bijdrage leveren aan het vergroten van de integriteit bij onze klanten. Je krijgt van ons:

  • Unieke expertises, waarmee je veel organisaties in Nederland en daarbuiten passende diensten kunt bieden op het volledige terrein van compliance. Van advies tot implementatie en uitvoering. Ofwel: one-stop-shop.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandig werken.
  • Een dynamische en informele werkomgeving.
  • De intentie om met elkaar een duurzame relatie aan te gaan, waarbij we starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.
  • Een zeer goed salaris met bonusregeling en goede pensioenvoorziening.
  • Een goede leaseregeling of een reiskostenvergoeding voor de dagen dat je naar de klant of kantoor reist en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je vanuit huis werkt.

Ben je enthousiast geworden?

Solliciteer nu

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maarten C. de Jong via 06 41 28 09 96 of recruitment@partnerincompliance.nl.

KOM JE BIJ ONS WERKEN?

Als je bij ons komt werken word je onderdeel van een jonge, groeiende en informele organisatie, die volop in beweging is. Je werkt samen met enthousiaste en ambitieuze collega’s. Ons werk doen we pragmatisch en hands-on. Op projecten bij onze klanten of op het hoofdkantoor. Je wordt onderdeel van een hecht team van 150 gedreven professionals, met een passie voor compliance.

We vinden het belangrijk om te investeren in een hechte relatie met onze mensen en in hun groei. Onze mensen zíjn Partner in Compliance. Kom je bij ons werken?

Samen bouwen aan de ontwikkeling van onze organisatie. Doe je mee?
Schuif jij ook aan bij de lange tafel in onze eetkamer? Voor de lunch of een pubquiz?
Investeren in onze mensen: dat vinden we belangrijk.