Wat ga je doen?
Als administratief medewerker opleidingen heb je een belangrijke en veelzijdige rol bij de totstandkoming van onze trainingen en gecertificeerde opleidingen. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor de volledige administratie, maar ook voor de communicatie met de klanten en deelnemers over onze opleidingen en voor de grafische vormgeving van onze studiematerialen. Jij bent betrokken van het begin tot het eind. Hoe leuk is dat?
Je kunt denken aan het op de hoogte houden van onze klanten over ons opleidingsaanbod en het maken en versturen van de uitnodigingen naar de deelnemers. Maar ook aan het informeren van de trainers en ervoor zorgen dat de locatie en tijd goed in hun agenda staan. Het beantwoorden van vragen over inschrijvingen, het bijhouden van de deelnemerslijst en het monitoren of er voldoende inschrijvingen zijn voor een training, valt allemaal onder jouw verantwoordelijkheid. Je ontvangt de deelnemers en zorgt ervoor dat de trainingen – bij ons op kantoor, bij de klant of online – goed verlopen en dat na een succesvolle opleiding de deelnemers hun, door jou gemaakte, persoonlijke certificaat krijgen.
Waar nodig onderneem je direct actie en schakel je met collega’s, bijvoorbeeld van Finance. Je werkt nauw samen met de coördinator van Team Opleidingen.
Waar kom je te werken?
Wij bij Partner in Compliance hebben een passie voor compliance. Wij zijn de grootste kennisinhoudelijke compliance partner binnen Nederland en specialist op het gebied van klantintegriteit. Met ons team van zo’n 150 gedreven professionals hebben we al veel klanten mogen helpen de integriteit te vergroten, van MKB tot beursgenoteerde corporates, van banken tot vermogensbeheerders en van pensioenfondsen tot toezichthouders. Wij geven advies, voeren projecten uit, leveren een externe compliance officer en geven opleidingen. Dit doen we pragmatisch en hands-on. Vanuit onze vestigingen in Amstelveen en op Curaçao.
We zijn een jonge, groeiende en informele organisatie, die volop in beweging is. Met enthousiaste en ambitieuze mensen. We hechten aan een duurzame relatie met onze klanten én met onze mensen. Onze mensen zíjn Partner in Compliance.
Wie ben jij?
Krijg je energie van afwisselende werkzaamheden, ben je flexibel in je werk en servicegericht? Werk je goed georganiseerd, nauwkeurig en kwaliteitsgericht? Neem je graag initiatief en herken je jezelf in de volgende kenmerken? Dan ben je van harte welkom bij ons!
- Je hebt een afgeronde administratieve HBO-opleiding of je kunt ons overtuigen dat je deze functie succesvol kunt invullen.
- Je bent verbaal en schriftelijk sterk in Nederlands en Engels.
- Je voelt je prettig in een dynamische omgeving en kijkt de wereld in met een zonnig humeur. Je staat altijd voor iedereen klaar.
- Je bent hands-on, flexibel in je rol en je kunt je werk zelfstandig indelen. Een duizendpoot die altijd in control is.
- Je hebt een proactieve houding en probleemoplossend vermogen.
- Je kan goed plannen, je houdt overzicht en bent oplossingsgericht.
- Je bent handig met de grafische opmaak van teksten.
- Je hecht geen waarde aan hiërarchie. Je past in een informele organisatie.
- Je voelt je verantwoordelijk voor het gezamenlijke doel.
- Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
Wat bieden wij jou?
De mogelijkheid om een essentiële bijdrage te leveren aan een goed georganiseerde Partner in Compliance Academy en hiermee waar te maken dat we de grootste compliance kennispartner in Nederland zijn en blijven. Gecombineerd met veel vrijheid en ruimte om je functie in te vullen.
Je krijgt van ons:
- Een dynamische en informele werkomgeving.
- Gelegenheid om bij te dragen aan de professionalisering en verdere groei van onze organisatie.
- Mogelijkheid om deels op kantoor in Amstelveen te werken en deels vanuit huis.
- De intentie om met elkaar een duurzame relatie aan te gaan, waarbij we starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.
- Een goed salaris en goede pensioenvoorziening.
- Een ruim opleidingsbudget. Samen kijken we wat er nodig is om jouw ambities waar te maken.
- Een reiskostenvergoeding voor de dagen dat je naar kantoor reist en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je vanuit huis werkt. Kies je voor een NS-Business Card, dan kun je daarmee 24/7 vrij reizen in privé.
Ben je enthousiast geworden?
Solliciteer nu
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maarten C. de Jong via 06 41 28 09 96 of recruitment@partnerincompliance.nl.