- Team van gedreven compliance professionals
- Mix van ervaren specialisten en jong talent
- Gecertificeerde compliance consultants en CDD/AML-analisten
- Multidisciplinaire teams die werken aan uitdagende opdrachten

Office manager
Ben je van nature enthousiast, goed georganiseerd, proactief en nauwkeurig? Wil je een veelzijdig takenpakket op een mooi kantoor? Ben jij degene die onze klanten en nieuwe kandidaten een warm welkom geeft? Zorg jij er graag voor dat alles tot in de puntjes geregeld is voor onze collega’s? Wil je vrienden worden met onze kantoorhond? Dan ben jij de office manager die we zoeken!
Ken je iemand die bij ons zou moeten werken? Share!
Herken jij je in deze vacature?
Solliciteer nuBekijk wie er uit jouw netwerk bij Partner in Compliance werkt
Bekijk het op LinkedInHerken jij je in deze vacature?
Wat ga je doen?
Als onze office manager heb je een veelzijdige functie. Je ondersteunt de directie in jouw rol van management assistent. Je zorgt dat vergaderingen in de juiste agenda’s staan, dat bekend is wat er besproken wordt, dat de vergaderruimte gereserveerd is en de koffie klaar staat. Natuurlijk notuleer je de vergaderingen. Van de directie en van het operationeel overleg op ons hoofdkantoor. Tegelijkertijd draag je er zorg voor dat op kantoor alles tot in de puntjes geregeld is en dat alle benodigdheden op voorraad zijn. Je bent het aanspreekpunt voor onze collega’s als het gaat om allerlei IT/administratieve zaken zoals toegang tot het pand, het hebben van een e-mailadres en visitekaartjes. Voor klanten en nieuwe kandidaten ben je de eerste die ze zien op kantoor of die ze spreken aan de telefoon. Jij zorgt dat ze zich welkom voelen. En mocht je van honden houden: onze kantoorhond Disco vindt het leuk om samen met jou een wandeling te maken.
Waar kom je te werken?
Wij bij Partner in Compliance hebben een passie voor compliance. Wij zijn de grootste kennisinhoudelijke compliance partner binnen Nederland en specialist op het gebied van klantintegriteit. Met ons team van zo’n 150 gedreven professionals hebben we al veel klanten mogen helpen de integriteit te vergroten, van MKB tot beursgenoteerde corporates, van banken tot vermogensbeheerders en van pensioenfondsen tot toezichthouders. Wij geven advies, voeren projecten uit, leveren een externe compliance officer en geven opleidingen. Dit doen we pragmatisch en hands-on. Vanuit onze vestigingen in Amstelveen en op Curaçao.
We zijn een jonge, groeiende en informele organisatie, die volop in beweging is. Met enthousiaste en ambitieuze mensen. We hechten aan een duurzame relatie met onze klanten én met onze mensen. Onze mensen zíjn Partner in Compliance.
Wie ben jij?
Ben je die veelzijdige en proactieve office manager die trots wil zijn op zijn werkomgeving en herken je jezelf in de volgende kenmerken? Dan ben je van harte welkom bij ons!
- Je hebt een afgeronde MBO-opleiding richting directiesecretaresse, management- of office support of een aantoonbaar soortgelijk werkniveau.
- Je bent verbaal en schriftelijk sterk in Nederlands en Engels.
- Je voelt je prettig in een dynamische omgeving en kijkt de wereld in met een zonnig humeur. Je staat altijd voor iedereen klaar.
- Je bent hands-on en flexibel in je rol. Een duizendpoot die altijd in control is.
- Je hebt een proactieve houding en probleemoplossend vermogen.
- Je werkt goed georganiseerd, kan goed plannen, je houdt overzicht en bent oplossingsgericht.
- Je hecht geen waarde aan hiërarchie. Je past in een informele organisatie.
- Je bent elke werkdag zoveel mogelijk fysiek aanwezig op ons hoofdkantoor.
Wat bieden wij jou?
De mogelijkheid om ons visitekaartje en steun en toeverlaat te worden. Gecombineerd met veel vrijheid en ruimte om je functie in te vullen.
Je krijgt van ons:
- Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandig werken.
- Gelegenheid om deel uit te maken van onze dynamische organisatie in een informele werkomgeving met leuke collega’s.
- De intentie om met elkaar een duurzame relatie aan te gaan, waarbij we starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.
- Een functie van minimaal 32 uur per week op ons hoofdkantoor in Amstelveen.
- Een goed salaris en goede pensioenvoorziening.
- Reiskostenvergoeding met keuze voor een OV-abonnement waarmee je 7 dagen per week vrij mag reizen of een kilometervergoeding.
Ben je enthousiast geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maarten C. de Jong via 06 41 28 09 96 of recruitment@partnerincompliance.nl.
In het kort

Wil je bij ons werken?
Bel of mail
Maarten C. de Jong
+31 20 30 80 680
recruitment@partnerincompliance.nl
© 2023 Partner in Compliance B.V.