Klantbelang centraal

In toenemende mate vinden organisaties het van belang om hun klanten eerlijke dienstverlening en transparante producten te leveren. Hiermee zetten zij in op een duurzame klantrelatie, waarbij de klant persoonlijke aandacht krijgt.

 

'Klantbelang centraal' is een containerbegrip waaronder allerlei thema’s vallen, als het productontwikkelingsproces, het deskundig adviseren van klanten en transparantie bieden over producten en diensten. Hiermee voorkomt u reputatie- en financiële schade als gevolg van incidenten waarbij het klantbelang niet centraal is gesteld.

 

Partner in Compliance heeft overzicht en kennis van de wettelijke eisen op het gebied van klantbelang centraal en zorgplicht. Onze consultants hebben veel ervaring in het ondersteunen van de business en de compliance afdeling. Zowel de eisen van de wetgever/toezichthouder als de eisen van de business nemen wij mee in onze adviezen en afwegingen. Uiteraard worden ook houding, gedrag en cultuur in onze adviezen betrokken.

Lees meer / >

Meer weten over dit onderwerp?

Actueel: AFM informeert banken en verzekeraars over beloningen
Actueel: Bgfo3 teksten definitief


NL | EN